Založ si blog

Guild wars

Ó,Zbohom ma drahá milovaná, cupy lupy, kúpim ti rakvu a navždy budeš velebiť pamiatku, tam ti vieš kde, kde sme sa prvýkrat stretly, velebím tvoje miesto na poličke, na disku v program filles, ti vieš koľko sme toho spolu prežily, koľko si ochutnala novších procesorov, koľko vyklikaních mišiek, a ja dnes pred tebou stojím, tak ako už milionkrát a vzdávam vdaky NCSoftu za tento skvelý počin, áno je čas, je čas definitívne sa spratať niekam preč, nadišiel čas a na tvoje miesto pridu iný, lepšý a namakanejšý ako ti.,opustiš priečinok na mojom disku a príde za teba náhrada. Spolu 10 rokov doba sa zmenila ale ti si mi prirástla k srdcy, prežily sme spolu postupy aj pády, sklamania aj výhry, dnes už je o tvojom osude definitívne rozhodnuté, na dvere klope zásilková služba, mlady pán s bradov nekompromisne dvíha balíček a ja pristupujem k osudovému kroku, jeden podpis a je to,z obalu sa vinára nový titul Guild Wars 2.Tak sa konečne pustim do hrania Guild Wars 2.

 

guild-wars-2-wallpaper-017

 

 

Komerčné blogy

17.02.2014

Možno ste sa rozhodli zrobiť si reklamu, propagovať sa prostredníctvom blogu, ak už robíte reklamu pre čokoľvek, skôr či neskôr budete mať do činenia s pravidlami poskytovateľa blogu. Ak chcete umiestnovať do svojho blogu reklamu, či už linky, obrázky, alebo ak Váš blog jednoducho admin špecifikuje ako reklamný, môžete sa s svojou publikáciou rozlúčiť,pri opakovaných [...]

10 najlepšých filmov

30.01.2014

Žijeme v dobe ked informatizácia je na vysokom stupni, a my v tom víre už nestačíme ani na veci, ktoré sme jednoducho museli ako napr.nové filmy v kine,najnovšie hry, super módne oblečenie, a uniká nám nejako dianie vo svete filmu, som sa trochu touto témou zaoberal, a hľadal som na internete nejaký zoznam najlepších filmov čo by ma potešil, našiel som páru stránok s [...]

bytovka, Čadca

Bytovku z centra Čadce idú zrovnať so zemou. Kam pôjdu jej obyvatelia?

19.04.2024 10:03

Problémový dom chce zdemolovať vlastník, hoci tam stále žijú niekoľkí ľudia. Náhradné bývanie hľadajú ťažko, mesto sa im snaží pomôcť.

migranti na poľsko-bieloruskej hranici

VIDEO: Rebríky, palice, plyn, agresívni ľudia. Lukašenko znova zaplavuje Poliakov migrantmi

19.04.2024 10:00

Poľsko znovu čelí návalu cudzincov, ktorí sa z východného smeru usilujú preniknúť na jeho územie.

policia meranie rachlosti radar

Pezinská Baba nie je diaľnica. Vodič dvojnásobne prekročil rýchlosť, prišiel o „papiere“

19.04.2024 09:56

Vodič išiel na Pezinskej Babe rýchlosťou 137 kilometrov za hodinu.

čečenci

Čečensko a Dagestan na nože. Opitého ministra zatkli, Kadyrov poslal elitné komando

19.04.2024 09:23

Pre ministra si na hranice prišlo 14 áut. Jednotka Achmat, známa aj ako kadyrovci, sa pracovníkom dagestanského ministerstva vnútra vyhrážali sa zabitím.

Jayro

Blog pri ktorom atomy v tele explodujú.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 12898x
Priemerná čítanosť článkov: 4299x

Autor blogu

Kategórie